Frakt og retur
1. PRISER OG BETALING
Alle prisene i nettbutikken er oppgitt i NOK.
Hos oss kan du betale både med Vipps, faktura og kort via Klarna Checkout. Raskt, trygt og enkelt.
Betingelser for betalingsutsettelse av faktura finner du i kassen.
2. FRAKT
Vi har fast frakt på 79,- og fri frakt på ordre over 999,- (gjelder sending til postkasse eller hentested)
Ved levering i postkassen har kjøper eget ansvar for pakken fra at posten har levert i postkasse. Opplever du tyverier fra postkasser i ditt område anbefaler vi å velge levering til hentested.
Levert på døra 149,-
De fleste ordrer er på vei til deg innen 1-2 dager fra bestilling.
Du har også mulighet for å velge en annen leveringsadresse enn din private adresse.
Sjekk alltid varene når du mottar dem. Dersom varene er skadet under transport skal dette meldes inn til utleveringstedet samme dag som varen mottas.
Pakker som mot formodning ikke hentes og dermed kommer i retur til oss vil bli trukket for kostnadene dette medfører. Inntil 500,-
3. RETUR
Retur/bytte
Skulle du av en eller annen grunn ikke være fornøyd med ditt kjøp, kan du returnere varen innen 14 dager fra leveringsdatoen dersom returvarer er ubrukt, uvasket,ingen flekker, parfymelukt, merket og i den opprinnelige tilstanden du mottok varen.
-Alle returer registrerer du via din side på uretusjert.no.
-Gå på ordrehistorikk, finn riktig ordre og merk den varen du ønsker å returnere. Merk om det er retur eller bytte.
-Ved bytte får du ingen retur-avgift.
NB: Husk at du selv må legge inn ny bestilling på det du ønsker å bytte til på vanlig måte og da kommer frakt på ny ordre.
-Deretter trykket du på returner knappen nederst i høyre hjørnet. Returavgift fra 89,--99,- Liten plass i postkasse 89,- og stor 99,-
- Last ned fraktetikett som kommer på din side.
- Pakker som ikke sendes med vår returetikett, kan vi ikke garantere kommer til riktig plass, og vi har dessverre ikke anledning til å hente returpakker på hentesteder.
Retur av tilbudsvarer
Det er prisen du betalte på kjøpstidspunktet som gir grunnlag for hva som refunderes ved retur. Vær oppmerksom på at retur av varer kan oppheve vilkårene for rabatt. Hvis du har kjøpt flere varer i et pakketilbud, for eksempel «3 for 2» og velger å returnere én eller flere varer, mister du rabatten din. Du betaler da fullpris for varen/varene du velger å beholde.
Angrefristen løper fra den dagen du mottar varen. Ta alltid vare på orginalemballasjen til du har bestemt deg for å beholde produktet.
Hvis du vil angre kjøpet ditt står du selv for fraktkostnaden.
Selgeren kan ikke fastsette gebyrer for kjøperens bruk av angreretten, men selgeren kan kreve at
kjøperen skal betale kostnadene for returforsendelsen i tillegg til andre fraktkostnader ved utsending.
4. REKLAMASJON
Er varene dine ødelagte? Vær vennlig å ta et bilde og send oss en mail, så hjelper vi deg.
Dette betyr at du enten kan få varen reparert, byttet, pengene tilbake eller avslag i prisen, avhengig av den konkrete situasjon.
Det skal reklameres innen rimelig tid etter at du har oppdaget mangelen ved varen.
Vi refunderer rimelige fraktomkostninger som du måtte ha i forbindelse med returneringen av varen, når reklamasjonen er berettiget.
Hvis det er en feil på et produkt kjøpt hos oss ønsker vi at du kontakter oss på mail og legger ved beskrivelse av feilen og bilde, så finner vi en løsning. :)
Dersom det gjelder transportskade gjelder fristen i punkt 2. Skaden skal meldes inn samme dag som varene mottas.
5. KUNDESERVICE
Postadresse: Ringstadåsen 45, 1667 ROLVSØY
E-post: hege@uretusjert.no
Telefonnummer: +4741327795